zaterdag 26 april 2014

Apple Bomb Juice

Weer een sapje! Dit keer eentje op verzoek van mijn moeder. Ze is naar Londen geweest en had daar ergens een sapje besteld met appel, munt en gember. Heerlijk vond ze de combinatie! Mijn nieuwsgierigheid was toen ook wel aardig gewekt en omdat ik de combinatie erg lekker vond klinken ben ik gelijk met mijn slowjuicer aan de gang geweest. Het resultaat? Nou echt heel erg lekker! Zoet door de appels, fris door de munt en met een lekkere kick dankzij de gember. 

Het liefst begin ik mijn morgen met een sapje, en deze zorgt voor heerlijke frisse start van de dag. Goed voor je spijsvertering en ontgiftend voor het lichaam!

Apple Bomb Sap


Ingrediƫnten


Voor 0,75 L sap

- 5 zoete appels
- 1 el verse gember wortel
- 1/4 cup verse munt blaadjes
- 1 cup gefilterd water



Methode



Gooi alles in je slowjuicer, afsluitend met het water, en laat die z'n werk doen.
Drink het gelijk of giet het sap in een glazen fles, zo kan je het een aantal dagen bewaren in de koelkast.

Geniet ervan!




-------------------------- English --------------------------





Another juice! This time on my mother's request. She went to London and ordered a juice somewhere with apple, ginger and mint. She absolutely loved this combination and asked me if I could make it. My curiosity was quite big after the story so I grabbed my slowjuicer and went with it. The result? Absolutely amazing! Sweet from the apples, freshness from the mint and a spicy touch thanks to the ginger.

I love to have a juice in the morning before breakfast and this one will refresh instantly, great for digestion and detoxification!


Apple Bomb Juice


Ingredients


For 0,75 L juice

- 5 sweet apples
- 1 tbsp fresh ginger
- 1/4 packed cup fresh mint leaves
- 1 cup filtered water

Method


Throw everything in your slowjuicer, finishing with the water, and let it do its job.
Drink right away or pour the juice in a glass bottle, this way you can keep it in the fridge for a couple days.

Enjoy!



Geen opmerkingen: