woensdag 6 november 2013

Green Smoothies!

Green smoothies zijn super gezond een ook nog eens erg lekker! Begin je dag met een green smoothie en je hebt gelijk een portie groeten en fruit binnen en de variaties zijn eindeloos. Bovendien geef je je darmen zo de kans om rustig op te starten en krijg je een flinke energy boost van alle vitamintjes. Zelf begin ik de dag altijd met een zelf gemaakt sapje, die drink ik rustig op en een half uurtje daarna eet ik pas mijn ontbijt. Vanochtend heb ik voor het eerst een green smoothie gemaakt en ik ben nu al verslaafd! Dit recept is dus een makkelijk basis receptje om mee te beginnen en echt super gezond en lekker!


Simpele Green Smoothie


Ingrediënten

- 1 cup spinazie
- 1 banaan
- sap van een halve citroen
- klein handje gojibessen
- tl lucuma poeder* (optioneel)

Methode

Heel simple: gooi alles in een blender, blend het voor ongeveer een halve minuut en voilà!

* Lucuma poeder is een superfood met een zoete smaak





-------------------------------------------------- English ----------------------------------------------------



Green smoothies are super healthy and really delicious! The variations are endless and if you start your day with a green smoothie and you already got a portion of fruit and veggies. Besides, it gives your bowel the time to wake up and it also gives you a great energy boost because of all the vitamins. Personally, I always start my day with a fresh blended smoothie, wait for 30 minutes and then I have breakfast. This morning I made a green smoothie for the first time and I am hooked! This is a really easy recipe to start with and it is healthy and delicious!


Simple Green Smoothie


Ingredients

- 1 cup spinach
- 1 banana
- juice of half a lemon
- little handful of gojiberries
- tsp lucuma powder* (optional)

Method

Super simple: Throw everything in a blender, blend it for approximately 30 seconds en voilà!

* Lucuma powder is a superfood with a sweet taste





1 opmerking:

Marieke zei

Hee! Leuke blog heb je, bij deze ben ik je eerste bloglovin' volger hihi :)